|
|
UPRAVUJEME
Model třídy F3L (RES) Purito, vyráběný opravdu v Německu, patří v současné době mezi modely třídy F3L (RES) k nejlepším. Pravidelně se umisťuje na předních místech v soutěžích i v zemích, kde třída RES vznikla a prošla dlouhým vývojem.
Stavebnice je dodávána ve frézovaných dílech. Díly svojí přesností konkurují výrobkům, které jsou vypáleny laserem.
Na skladě máme verzi V2.0, která má oproti předchozí delší trup, zvětšenou hloubku křídla a další vylepšení.
Díky optimalizovaným tvarům se dále zlepšily letové vlastnoti i ovladatelnost v klidném ovzduší i ve větru: došlo ke snížení plošného zatížení a zůstala skvělá pronikatelnost.
Současně se zvýšila se dosažitelná výška při startu na "gumicuku", zvětšíl se i rozsah rychlosti letu.
Základem křídla je tuhá uhlíková trubka. Mezi každými žebry jsou dvě položebra. Tak se zvýšila přesnost tvaru profilu v přední části křídla, která je pro letové vlastnosti velmi důležitá.
Stavebnice je dodávána ve frézovaných dílech. Díly svojí přesností konkurují výrobkům, které jsou vypáleny laserem.
Na skladě máme verzi V2.0, která má oproti předchozí delší trup, zvětšenou hloubku křídla a další vylepšení.
Díky optimalizovaným tvarům se dále zlepšily letové vlastnoti i ovladatelnost v klidném ovzduší i ve větru: došlo ke snížení plošného zatížení a zůstala skvělá pronikatelnost.
Současně se zvýšila se dosažitelná výška při startu na "gumicuku", zvětšíl se i rozsah rychlosti letu.
Základem křídla je tuhá uhlíková trubka. Mezi každými žebry jsou dvě položebra. Tak se zvýšila přesnost tvaru profilu v přední části křídla, která je pro letové vlastnosti velmi důležitá.
Ve stavebnici se dodávají přípravky pro stavbu křídla a trupu, stavba je snadná a rychlá. Omyly jsou prakticky vyloučeny. Stejný způsob používají i komerční výrobci modelů. Výkresy těchto dílů jsou zbytečné.
Postup stavby s mnoha fotkami pro čistý větroň je na adrese Purito Manual v němčině
Obdobný manuál pro elektro verzi najdete na adrese E-Purito Manual v angličtině.
Obdobný manuál pro elektro verzi najdete na adrese E-Purito Manual v angličtině.
Manuály nejsou v češtině, fotky jsou ale dostatečně výmluvné.
Pro další informace:
Vlákno Purito.
Vlákno RC-Network.de Purito.
Ještě více ve vláknu aktuální manuál.
Ještě více ve vláknu aktuální manuál.
Specifikace Purito V2 |
|
Rozpětí |
2000 mm |
Plocha křídla |
39,7 dm2 |
Délka | 1190 mm |
Letová hmotnost |
od cca 440 g |
Štíhlost křídla |
10 |
Profil křídla |
AG35-38 mod. |
Vzepětí (EDA) |
11 st. |
Těžiště |
75-80 mm od náb. hrany |
Dop. RC vybavení |
|
Serva kormidel |
Chaservo 06, KST 06, BlueBird A10, |
Serva spoiierů |
Dualsky DS3101 |
Přijímač | Min. 4 kanály, podle vysílače |
Baterie | 1S až 2S, musí odpovídat použitým servům a přijímači |
Recommended RC | |
---|---|
Serva výškovky a směrovky |
Blue Bird BMS-101DMG, Blue Bird BMS-101HV, Blue Bird BMS-A10H, KST X06, Graupner DES 427, ES08 |
Serva spoilerů (2) | Blue Bird BMS-101DMG, Blue Bird BMS-101HV, KST X06, Graupner DES 427, ES08 |
Přijímač | 4 or 5 channel receiver to match your transmitter |
Baterie | Radient 1S 700 mAh LiPo, Dream-Flight 300 mAh 4.8V NiMH, HyperFlight 650 mAh 4.8V NiMH, Dream-Flight 700 mAh 4.8V NiMH, 1S 2600 mAh Li-Ion, 2S 300-600mAh LiPo |
Seřízení | |
---|---|
Směrové kormidlo | 20 mm na každou stranu |
Výšk. kormidlo | 10 mm nahoru a dolú |
Spoilery | 80º - 90º st. |
Pozice háčku | 4 mm od výřezu |