|
|
Nabíječ SKY RC e680 80W byl konstruován se snahou poskytnout vše potřebné pro nabíjení "pod jednou střechou" včetně síťového zdroje a s jednoduchou obsluhou. e680 umožňuje nabíjet a vybíjet běžné typy článků (NiCd, NiMH, Li-Po, Li-ion, Li-Fe, Pb), navíc je vybaven vestavěným šestikanálovým balancerem, který zajišťuje velmi bezpečné a komfortní nabíjení lithiových akumulátorů. Může také fungovat jako stabilizovaný síťový zdroj 13,8 V/10-80 W a samozřejmě nechybí zásuvka pro teplotní čidlo.
Od běžných 50-100W nabíječů se odlišuje opravdu inteligentním softwarem, který umožňuje funkce dosud obvyklé u ?strojů? mnohem vyšších cenových kategorií:
- program pro nové typy ?vysokovoltových? lithiových akumulátorů LiHV s koncovým napětím pro nabíjení až 4,35 V
- program pro nabíjení Inteligentních pohonných akumulátorů DJI Mavic
- nastavení koncového napětí pro nabíjení a vybíjení pro lithiové akumulátory (umožňuje šetrnější nabíjení, které mají rádi letci, nebo naopak brutální přebíjení, kterému holdují ?autíčkáři?)
- rozdělení výkonu pro nabíjení a stabilizovaný zdroj při napájení z vestavěného síťového zdroje
- měření celkového napětí a napětí jednotlivých článků (pro lithiové akumulátory) i mimo nabíjení/vybíjení
- měření vnitřního odporu celé sady a jednotlivých článků (pro lithiové akumulátory)
- program pro nabíjení moderních olověných AGM akumulátorů a pro nabíjení olověných akumulátorů za nízkých teplot
- při napájení ze sítě může nabíječ sloužit také jako stabilizovaný zdroj 13,8 V s LED indikátorem zatížení pro napájení dalších zařízení ? software nabíječe vám umožňuje dostupný výkon e680 rozdělit dle potřeby mezi nabíječ a stabilizovaný zdroj
Přehled základních funkcí a parametrů
- Vstupní napájecí napětí 11 ? 18 V stejnosměrných
- Síťové napájení 100-240 V/50-60 Hz
- Pro nabíjení a vybíjení 1 ? 15 NiCd/NiMH článků, 1 ? 6 Li-ion/Li-poly/Li-Fe článků nebo 2- 20 V olověných akumulátorů
- Nastavitelný nabíjecí proud (0,1 A ? 8,0 A)
- Nastavitelný vybíjecí proud (0,1 A ? 2,0 A)
- Max. výkon pro nabíjení 80 W, pro vybíjení 10 W
- Automatický režim nabíjení a vybíjení pro NiCd, NiMH a lithiové akumulátory s nastavitelným proudovým limitem
- Ukončení nabíjení pomocí automatiky delta-peak pro NiCd a NiMH akumulátory
- Lithiové a Pb akumulátory jsou nabíjeny metodou ?konstantní proud/konstantní napětí?
- Nastavitelná citlivost delta-peak detekce pro NiCd a NiMH akumulátory
- Opakovaný cyklický provoz nabíjení/vybíjení nebo vybíjení/nabíjení pro NiCd a NiMH akumulátory, až 5 cyklů
- Tři nabíjecí režimy pro lithiové akumulátory - rychlé nabíjení, nabíjení s balancerem a skladovací nabíjení/vybíjení
- Tři nabíjecí režimy pro olověné akumulátory ? pro klasické Pb akumulátory, AGM akumulátory (olověné akumulátory s elektrodami oddělenými separátorem ze skelných vláken nasycených elektrolytem) a klasické Pb aku při nízkých teplotách
- Ukončení nabíjení při překročení nastaveného času, dodaného náboje nebo mezní teploty.
- Program pro nabíjení Inteligentních pohonných akumulátorů DJI Mavic
- Paměť pro 10 nabíjecích/vybíjecích programů.
- Zásuvka pro teplotní čidlo
- Stabilizovaný síťový zdroj - při napájení ze sítě může nabíječ sloužit také jako stabilizovaný zdroj 13,8 V s LED indikátorem zatížení pro napájení dalších zařízení ? software nabíječe vám umožňuje dostupný výkon (max. 80 W) rozdělit dle potřeby mezi nabíječ a stabilizovaný zdroj
- Dvouřádkový podsvícený LCD displej s jednoduchým a přehledným menu a zobrazováním parametrů během nabíjení/vybíjení
- K bezpečnému provozu přispívá řada varovných textových hlášení ? nesprávné vstupní napětí, špatné zapojení, nevhodný akumulátor nebo jeho stav, nesprávná polarita na výstupu
- Ochrana proti přepólování a zkratu na výstupu.
- Kompaktní plastová skříňka, malé rozměry
- Vestavěný ventilátor pro nucené chlazení.
- Vestavěný síťový zdroj.
Pokud nabíjenou lithiovou sadu připojíte také prostřednictvím servisního konektoru, máte možnost v průběhu celého nabíjení nebo vybíjení sledovat napětí na jednotlivých článcích a vestavěný balancer vyrovnává napětí na jednotlivých článcích.
Pro měření teploty nabíjených/vybíjených akumulátorů můžete dokoupit teplotní čidlo.
Pozn.: Nabíječ v aktuální verzi firmwaru při nabíjení olověných akumulátorů používá koncové napětí 2,40 V/článek (2,45 V/článek pro AGM aku a pro nabíjení za studena) ? z tohoto důvodu je vhodný pro nabíjení klasických olověných akumulátorů (autobaterií) s kapalným elektrolytem nebo bezúdržbových AGM, popř. gelových akumulátorů s reverzibilním ventilem (VRLA). Pro nabíjení plynotěsných gelových akumulátorů, které se nesmějí nabíjet na více než 2,30 V/článek, se nehodí.
Sada nabíječe obsahuje: nabíječ e680, síťový kabel, napájecí kabel 12 V s krokosvorkami, adaptér pro servisní konektory lithiových sad (2-6s) systému JST-XH, nabíjecí kabel se 4 mm banánky/XT60, návod.
Vstupní napětí (autobaterie - DC) [V] | 11 - 18 |
Vstupní napětí (síťové - AC) [V] | 100 - 240 |
Nabíjecí proud [A] | 0.1 - 8 |
Výkon při nabíjení [W] | 80 |
Vybíjecí proud [A] | 0.1 - 2 |
Výkon při vybíjení [W] | 10 |
Počet kanálů | 1 |
NiCd [čl.] | 1 - 15 |
NiMH [čl.] | 1 - 15 |
Li-Pol [čl.] | 1 - 6 |
Li-Ion [čl.] | 1 - 6 |
Li-Fe [čl.] | 1 - 6 |
Li-HV [čl.] | 1 - 6 |
Pb [čl.] | 1 - 10 |
Balancer | Ano |
Proud balanceru [mA] | 300 |
Délka [mm] | 135 |
Šířka [mm] | 110 |
Výška [mm] | 60 |
Hmotnost [g] | 390 |
Nutné příslušenství ke zprovoznění modelů
1.BXR.S2.RTR Name: RTR Brushless Buggy 4WD Hobbytech BXR.S (verze 2023) Cena: 6999,00 Dostupnost: skladem u dodavatele (expedice do 48 hodin) Závodní buggy 4WD v měřítku 1/10 na podvozku s ambicemi na vítězství. | |
C-00250 Name: TRITON SP - 1/10 Monster Truck 2WD - RTR - stejnosměrný motor Cena: 4499,00 Dostupnost: skladem u dodavatele (expedice do 48 hodin) Team Corally TRITON SP 2WD Monstertruck "Ready To Run" Sport versionTRITON SP je kompletně sestaven a připraven k jízdě. | |
C-00254 Name: MAMMOTH SP - 1/10 Monster Truck 2WD - RTR - stejnosměrný motor Cena: 4299,00 Dostupnost: skladem u dodavatele (expedice do 48 hodin) Team Corally MAMMOTH SP 2WD Monstertruck "Ready To Run" Sport versionMAMMOTH SP je kompletně sestaven a připraven k jízdě. |