Detail zboží

Informace o produktu
Výrobce:PELIKAN
Název zboží:Viper Jet 1450mm EPP - zelený ARF set
 
Kategorie:LETADLA JINÝCH VÝROBCŮ > RC modely > Rc sety > Pro pokročilé > ARF > Polomakety > Rozpětí 1,4-1,6m >
 
Cena s DPH:13990,00 ks   vložit zboží do košíku
 
Obj. číslo:4ST1476-GA
EAN:8595241365732
Dostupnost:skladem u dodavatele (expedice do 48 hodin)
Popis:ARF set polomakety sportovního tryskového letadla z pěnového EPP s 90mm dmychadlem se střídavým motorem, 80A regulátorem, 8A UBEC, servy a elektrickým zatahovacím podvozkem. Pro napájení 6S LiPo 5000 mAh.
Obrázky produktu
více foto...

Sportovní ?tryskáč? Viper původně vznikl v 90. letech minulého století jako amatérský stroj poháněný tlačným pístovým motorem s mnohalistou vrtulí. Protože ale tvůrcům pořád chyběl tah, dospělo se v roce 2005 po několika přestavbách a zkouškách různých proudových motorů k provedení poháněnému motorem General Electric J85, se kterým byli už bratři Hanchetteové spokojeni. Aby ne, J85 pohání třeba lehký stíhací Northrop F-5 nebo bitevní Cessnu A-37 Dragonfly! Pokud nemáte cca 650 000 dolarů na zakoupení ?dospělé? stavebnice a volných 3500 hodin na stavbu, můžete to zkusit s naším ARF setem, jenž budete mít k letu připravený za dobu, kterou zabere nabití pohonného akumulátoru! Malý Viper sice nebude nadzvukový, ale na nějakých 150-170 km/h to vytáhnete bez problémů.

Polomaketa amerického sportovního proudového letadla z pěnového EPP poháněná dmychadlem o průměru 90 mm se střídavým motorem. Model je určen pro zkušenějšího pilota, který již spolehlivě zvládá létání s běžnými akrobatickými modely.

Trup modelu je zhotoven z pěnového EPP lisovaného do negativní formy. Dmychadlo o průměru 90 mm je umístěno v zadní části trupu; přístup k němu získáte po sejmutí krytu na spodní straně upevněného 2 šrouby. Dmychadlo pohání střídavý motor BL3541-1450 s regulátorem Hobbywing 80 Opto. Pro napájení palubní elektroniky je nainstalován UBEC stabilizátor napájení Hobbywing se zatížitelností 8 A. Elektronika a pohonný 6S LiPo akumulátor jsou uloženy v prostoru kabiny pod rozměrným odnímacím krytem. V zadní části kabiny je umístěna zapojovací deska elektroniky, do které jsou přivedeny kabely serv ocasních ploch, řízení příďové nohy a kabelové svazky od serv v polovinách křídla. Z desky jsou potom vyvedeny jednotlivé servokabely pro zapojení do vašeho přijímače. V přední části kabiny najdete elektronický sekvencér ovládající zatahování podvozku.

Dvoudílné křídlo s polosouměrným profilem a elegantními winglety spojované uhlíkovou trubkovou spojkou je rovněž z pěnového EPP. Křidélka a štěrbinové vztlakové klapky jsou ovládány krátkými přímými táhly s kulovými čepy dvěma páry serv upevněnými na snadno demontovatelné plastové krytky. Pod plastovými krytkami na náběžné hraně křídla jsou nainstalována LED poziční světla. Kabely všech serv a zatahovacího podvozku jsou pro jednoduchost svedeny do kabelového svazku zakončeného jedním multikonektorem, který se po upevnění křídla na trup zapojí do zapojovací desky v trupu.

Ocasní plochy jsou z pěnového EPP, k trupu se upevňují šrouby. Pro ovládání kormidel slouží serva umístěná v kýlovce resp. ve vodorovném stabilizátoru upevněná na snadno demontovatelné plastové krytky.

Podvozek je tříkolý elektrický zatahovací s odpruženými duralovými nohami. Kryty podvozku jsou ovládány zvláštními servy, činnost podvozku je řízena elektronickým sekvencérem zajišťujícím vpravdě maketové fungování: např. u hlavních noh v křídle se nejprve otevře kryt kola, poté se noha vysune nebo zasune a nakonec se opět uzavře kryt kola. Příďová noha je řízena zvláštním servem zapojeným do kanálu směrovky.

Všechna serva jsou digitální 9 g s kovovými převody.

Pro ovládání modelu budete potřebovat přinejmenším šestikanálovou RC soupravu ? pokud model ponecháte ve výchozím provedení, kdy obě serva křidélek, klapek a polovin výškovky jsou zapojena (prostřednictvím zapojovací desky elektroniky) do jednoho kanálu přijímače. Pokud budete chtít zachovat nezávislé ovládání serv těchto funkcí, budete potřebovat aspoň devítikanálovou RC soupravu ? a zapojovací desku v trupu pro tyto funkce nepoužijete.

Jako pohonný akumulátor budete potřebovat LiPo šestičlánek 22,2 V 5000 mAh se zatížitelností aspoň 30 C. Regulátor v modelu je opatřen konektorem EC5 (PELIKAN DANIEL #7956/7957).

ARF set obsahuje: Trup z pěnového EPP s nainstalovaným dmychadlem, střídavým motorem, regulátorem, UBEC stabilizátorem napájení, elektricky zatahovanou příďovou nohou a 2 servy, křídlo z EPP s nainstalovanými servy křidélek, klapek, elektricky zatahovaným podvozkem a 2 servy krytu podvozku, ocasní plochy z EPP s nainstalovanými servy, spojku křídla, sadu šroubů a návod.

Rozpětí [mm]1450
Délka [mm]1274
Hmotnost [g]3050
Plocha křídla [dm2]32
Ovládané funkceS,V(2),K(2),M,P(3),F(2),příďová noha
Stavební náročnostS1
Náročnost pilotážeP2,P3

Pohon a RC vybavení:

Motor*BL3541-1450
Regulátor*střídavý Hobbywing 80A Opto
Dmychadlo*90 mm, 11 listů
AkumulátorFOXY G2 22,2 V 5000 mAh
Serva*11x mikro S009 digitální
RC soupravamin. 6 kanálů
*) Součást ARF setu

Doporučené příslušenství

KAVAN Li-Po 5000mAh/22,2V 40/80C, 111WhKAV33.6042
Název zboží: KAVAN Li-Po 5000mAh/22,2V 40/80C, 111Wh
Cena: 3190,00 vložit zboží do košíku
Dostupnost: skladem u dodavatele (expedice do 48 hodin)
LiPo akumulátorová sada KAVAN se zvýšenou zatížitelností 40/80C, nabíjení až 2C. Šestičlánek 6s1p 22,2V 5000 mAh, rozměry: 139x43x53mm, hmotnost: 655g, servisní konektor JST-XH.
Platinum Pro 80A V4HW30203200
Název zboží: Platinum Pro 80A V4
Cena: 2590,00 vložit zboží do košíku
Dostupnost: nedostupné
Nejvyšší řada regulátorů firmy Hobbywing pro letecké aplikace. Tato verze je vhodná pro vrtulníky řady 450-500 a modely letadel třídy .70. Spínaný BEC 5-8V 10A. Trvalý proud 80A, špičkový 100A. Napájení 3-6S LiPol. Hmotnost 97g. Rozměry 84,3x38.2x20,4mm.
FLYFUN-80A-6S-V5HW30214201
Název zboží: FLYFUN-80A-6S-V5
Cena: 1690,00 vložit zboží do košíku
Dostupnost: skladem u dodavatele (expedice do 48 hodin)
Střední řada regulátorů firmy Hobbywing pro modely letadel. Spínaný BEC s nastavitelným výstupním napětím 5,2/6,0/7,4V 5A trvale, 15A špičkově. Trvalý proud 80A, špičkový 100A. Napájení 3-6S LiPol. Hmotnost 90,5g. Rozměry 68,8x34,6x19,2mm.
KAVAN PRO-80SB střídavý regulátor 80AKAV32.31030
Název zboží: KAVAN PRO-80SB střídavý regulátor 80A
Cena: 1690,00 vložit zboží do košíku
Dostupnost: skladem
Programovatelný střídavý regulátor pro modely letadel. Trvalý proud 80A (špičkový 100A), napájení 3-8 LiPo článků, spínaný BEC 5,2V, 6V, 7,4V/8A, hmotnost 92g, rozměry 70x35x19mm.

Náhradní díly

Viper JET - motor4ST1476-S12
Název zboží: Viper JET - motor
Cena: 1799,00 vložit zboží do košíku
Dostupnost: nedostupné
Viper JET - podvozek4ST1476-S09
Název zboží: Viper JET - podvozek
Cena: 1699,00 vložit zboží do košíku
Dostupnost: nedostupné
Sada hlavního a příďového podvozku (nohy + kola) bez zatahovacího mechanismu.
Viper JET - elektronický regulátor otáček4ST1476-S13
Název zboží: Viper JET - elektronický regulátor otáček
Cena: 1399,00 vložit zboží do košíku
Dostupnost: nedostupné
Viper JET - dmychadlo 90mm4ST1476-S11
Název zboží: Viper JET - dmychadlo 90mm
Cena: 599,00 vložit zboží do košíku
Dostupnost: nedostupné
Viper JET - plastové příslušenství4ST1476-S16
Název zboží: Viper JET - plastové příslušenství
Cena: 479,00 vložit zboží do košíku
Dostupnost: nedostupné
Viper JET - příď trupu a vstup vzduchu4ST1476-S15
Název zboží: Viper JET - příď trupu a vstup vzduchu
Cena: 399,00 vložit zboží do košíku
Dostupnost: nedostupné
Viper JET - servo4ST1476-S14
Název zboží: Viper JET - servo
Cena: 249,00 vložit zboží do košíku
Dostupnost: nedostupné
Viper JET - uhlíkový nosník křídla4ST1476-S20
Název zboží: Viper JET - uhlíkový nosník křídla
Cena: 229,00 vložit zboží do košíku
Dostupnost: nedostupné
Viper JET - sada táhel4ST1476-S18
Název zboží: Viper JET - sada táhel
Cena: 219,00 vložit zboží do košíku
Dostupnost: nedostupné
Viper JET - plastové panty, sada4ST1476-S22
Název zboží: Viper JET - plastové panty, sada
Cena: 99,00 vložit zboží do košíku
Dostupnost: skladem u dodavatele (expedice do 48 hodin)
sada obsahuje 2x panty s pákama (levý a pravý) a 2x panty bez pák (levý a pravý)