|
|
Kvalitní motor, určený především pro lehké elektrovětroně. Vhodný pro třídu F5J.
Technická data:
Motor je typu "krytá oběžka". Vnější kryt se nepohybuje. Přívodní vodiče jsou na zadním čele motoru.
Odpadá tak problematické přivádění vodičů k přednímu čelu standardní oběžky. Ty se nesmí dotýkat rotujících částí motoru.
Vodiče jsou vyvedeny mimo motor, takže je možno je dokonale připojit k vodičům regulátoru.
Pokud jsou konektory přímo na čele motoru, propojení mlže být problematická a náhodné rozpojení nebezpečené.
Hmotnost se zvýšila velmi málo.
Průměr hřídele byl zvýšen na 5mm.
Průměr statoru byl zvětšen z běžných 22mm na 23mm. To se výrozně projevilo na max. výkonu motoru.
Odpadá tak problematické přivádění vodičů k přednímu čelu standardní oběžky. Ty se nesmí dotýkat rotujících částí motoru.
Vodiče jsou vyvedeny mimo motor, takže je možno je dokonale připojit k vodičům regulátoru.
Pokud jsou konektory přímo na čele motoru, propojení mlže být problematická a náhodné rozpojení nebezpečené.
Hmotnost se zvýšila velmi málo.
Průměr hřídele byl zvýšen na 5mm.
Průměr statoru byl zvětšen z běžných 22mm na 23mm. To se výrozně projevilo na max. výkonu motoru.
Délka (bez hřídele) |
41 |
mm |
Průměr |
31 |
mm |
Hmotnost |
104 |
g |
Průměr statoru |
23 |
mm |
Délka magnetů |
20 |
mm |
Průměr hřidele |
5.0 | mm |
Montáž |
M3/16/19 | mm |
Kv |
1850 | ot/min |
Vnitřní odpor |
15 |
mOhm |
Proud naprázdno |
3 |
A@10V |
Max. výkon (15s) |
376 |
W |
Počet pólů |
12 |